برگزاری مراسم بزرگداشت شهید کامیاب در حرم مطهر رضوی

Kamiab

مراسم سی‌وششمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام سیدرضا کامیاب، شنبه شب در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور)، در این مراسم که مسئولین اجرایی، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش، روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، سخنرانان به ذکر ویژگی های شخصیتی این شهید بزرگوار پرداختند.

حجت الاسلام سید رضا کامیاب در مرداد ماه سال ۱۳۲۹ در روستای نوده شهرستان گناباد در خانواده ای کشاورز و روحانی دیده به جهان گشود.

وی پس از گذراندن تحصیلات دوره ابتدایی به گناباد مهاجرت کرد و در حوزه علمیه این شهر به آموختن معارف اسلامی پرداخت و پس از 2 سال برای ادامه تحصیل به مشهد عزیمت نمود.

شهید کامیاب طی سفری در سال ۱۳۴۷ به منطقه زلزله زده کاخک از نزدیک با رهبر معظم انقلاب آشنا شد و این آشنایی موجب آغاز فعالیت های سیاسی وی گردید.

این شهید در پی همکاری با رهبر معظم انقلاب، شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد و آیت الله مرحوم عباس واعظ طبسی به فعالیت های سیاسی و تبلیغی خود در جهت پیروزی انقلاب اسلامی شدت بخشید.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان به فعالیت خود در این مسیر ادامه داد و به افشای ضد انقلاب بویژه جریان های انحرافی کمونیستی و منافقین پرداخت.

شهید کامیاب در انتخابات میان دوره ای دوم مرداد ماه سال۱۳۶۰ شرکت کرد و با رای قاطع مردم مشهد به نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزیده شد و سرانجام در روز هشتم مرداد ماه همان سال در حالی که از دفتر حزب جمهوری اسلامی خراسان عازم منزل بود توسط منافقین ترور شد و به شهادت رسید.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان