آمریكا تروریست بالذات دولتی

Emam2وصیتنامه امام خمینى(ره) چشمه حکمتى است که از دل مصفا و الهى آن حضرت جوشیده و بر قلم مبارکش جارى گردیده تا حجّتى دیگر بر تبیین سیره عملى آن بزرگوار باشد و راه را پیشاپیش، بر همه شبهات و تردیدها و القائات خنّاسان مسدود کند.

در ذیل بریده ای از این وصیت نامه سیاسی-الهی که به بیان دیدگاه امام راحل در خصوص آمریکا و کشورهای منطقه اشاره دارد آمده است.

و ملت ما بلكه ملت‌های اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینكه دشمنان آنان كه دشمنان خدای بزرگ و قرآن كریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند كه از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتكارانه خود دست نمی‌كشند و برای رسیدن به‌ ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمی‌شناسند. و در رأس آنان آمریكا این تروریست بالذات دولتی است كه سرتاسر جهان را به آتش كشیده و هم‌پیمان او صهیونیست جهانی است كه برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتكب می‌شود كه قلم‌ها از نوشتن و زبان‌ها از گفتن آن شرم دارند؛ و خیال ابلهانه «اسرائیل بزرگ»! آنان را به هر جنایتی می‌كشاند.

ملت‌های اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند كه دشمنان آنها حسین اردنی این جنایت پیشه دوره گرد، و حسن و حسنی مبارك هم‌آخور با اسرائیل جنایتكارند و در راه خدمت به آمریكا و اسرائیل از هیچ خیانتی  به ملت‌های خود رویگردان نیستند. و ما مفتخریم كه دشمن ما صدام عفلقی است كه دوست و دشمن او را به جنایتكاری و نقض حقوق بین‌المللی و حقوق بشر می‌شناسند و همه می‌دانند كه خیانتكاری او به ملت مظلوم عراق و شیخ نشینان خلیج،‌ كمتر از خیانت به ملت ایران نباشد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان