ادعای آمریکا در مبارزه با تروریسم دروغ است

 Amirabdolahiyan

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به دروغ بودن ادعای آمریکا در مبارزه با تروریسم گفت: ایران و متحدان درکنار ارتش عراق و سوریه نقش مهمی در مبارزه با تروریسم دارند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، حسین امیرعبداللهیان امروز در حاشیه اولین سالگرد شهادت جمعی از کارکنان و هموطنان در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی درخصوص ادعاهای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم گفت: آمریکایی ها دروغ می گویند، آنان در سالیان گذشته عملاً درکنار داعش بودند، این در حالی است که طرف جدی مبارزه با داعش ایران، حزب الله لبنان و محور مقاومت و البته روسیه در سوریه بود.

وی ادامه داد: شاهد بودیم که ترامپ در اعلام استراتژی 2018 آمریکا به صراحت دروغ گفت و تأکید کرد ما داعش را در عراق و سوریه از بین بردیم.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: مراسم امروز و وجود شهدای مدافع حرم و حادثه تروریستی و اقدامات مدافعان حرم مؤید این نکته است که در اصل؛ ایران و متحدان آن در کنار ارتش عراق و سوریه نقش مهمی در مبارزه با تروریسم داشته اند و دنیا باید قدردان ایران و محور مقاومت باشد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک های مستشاری ایران استفاده کند، با قدرت در سوریه می ماند، حتی اگر لازم باشد در هر نقطه از سوریه به درخواست دولت سوریه عملیاتی علیه تروریست ها سازماندهی شود، این اقدام با قدرت انجام خواهد شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان