23 سال از زندگی ام در جهنم منافقین تباه شد

من طی بیش از دو دهه اشتباه کردم و فریب شعارهایی رجوی را خوردم و تا بخود آمدم دیدم در جهنم گرفتار هستم و راه بازگشت ندارم و جوانیم، روحم، احساسم، عواطفم، خانواده ام، آزادیم، خاکم و حتی انسانیتم در راه منافقین و منافع آنها فدا شد

Human Trafficking

یک عضو سابق گروهک منافقین که به تازگی و در ابتدای ماه جاری از منافقین جدا شد، با اعلام انزجار از فریبکاری های سرکرده منافقین در طول سال های اسارتش در پادگان اشرف گفت: با اعلام جدایی از منافقین، اعلام می کنم 23سال از زندگی ام در جهنم رجوی تباه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) وی که دوم آذر ماه و با فرار از پادگان منافقین در استان دیالی، به 23 سال اسارت خود در این فرقه تروریستی پایان داد گفت: اذعان به اشتباه گناه نیست و انسان با اراده ای که دارد هر زمان می تواند تغییر کند.

وی افزود: من طی بیش از دو دهه اشتباه کردم و فریب شعارهایی رجوی را خوردم و تا بخود آمدم دیدم در جهنم گرفتار هستم و راه بازگشت ندارم و جوانیم، روحم، احساسم، عواطفم، خانواده ام، آزادیم، خاکم و حتی انسانیتم در راه منافقین و منافع آنها فدا شد.

وی در بیانیه اعلام جدایی خود از این فرقه نیز آوردها است: تف به این منافع پست و حقیرکه نخواستند بگویند به بن بست رسیده اند، که نخواستند بگویند خانه را از پای بست ویران ساخته اند و صدها سئوال بی پاسخ فریب خوردگان این فرقه را نیز بی جواب گذاشتند.

این جدا شده از فرقه منافقین ادامه داد: خوشحالم که در این سراب گم نشدم و آزاد و رها گشتم و با پشت کردن به گذشته سیاه و تلخ، به آینده ای زیبا و درخشان امیدوارم.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان