آیت‌الله طباطبایی همکاری هابیلیان برای ثبت وقایع تروریستی در سوریه را خواستار شد

Ashkezari

نماینده ولی فقیه در سوریه فعالیت‌های بنیاد هابیلیان را در جهت احیای بخشی از فرهنگ گمشده اسلام دانست و همکاری این بنیاد را برای ثبت تاریخ تروریستی سوریه خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای ترور کشور) آیت‌الله سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری، نماینده ولی فقیه در سوریه در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان از این بنیاد خواست تا در جهت ثبت وقایع تروریستی سوریه فعالیت کند و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی تروریسم و قربانی ترور بودن را برگی از شناسنامه انقلاب اسلامی دانست و گفت: «اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را با تمام مظلومیتش در جهان معرفی کنیم،‌ قسمت مهمی از آن شهدای ترور و حرکت‌های تروریستی است که انجام شده و امروز هم ادامه دارد.»

آیت‌الله طباطبایی با بیان اینکه ترور از ابتدای اسلام بوده تاکید کرد: «نمی‌توانیم بگوییم پرونده ترور با انقلاب شروع شد و مثلاً دو دهه بعدش تمام شد. پرونده ترور، پرونده نفاق است. در تاریخ اسلام هم یکی از کارهای مهمی که دشمنان پس از استیصال انجام می‌دادند، ترور بود. ماجرای لیلة المبیت در واقع نقشه ترور بود. شبی که امیر مؤمنان جای پیغمبر خوابید، نقشه ترور پیغمبر را داشتند.»

وی در ادامه با تمجید از اقدامات بنیاد هابیلیان افزود: «شما با این کارتان به نظرم یک فرهنگ گمشده در تاریخ اسلام را احیا کردید. این جای تقدیر دارد. موضوعی که در حال فراموشی بود با این حرکت احیا شد؛ پس بسیار ارزشمند است. مصداق رحم الله عبداُ احیا امراً همین است.»

Ashkezari2

آیت‌الله طباطبایی اشکذری با تاکید بر استفاده از ظرفیت شهدای ترور خاطرنشان کرد: «اگر اصل ترور مصداقی از جنگ سخت دشمن علیه ما بود، می‌توانیم از موضوع تروریسم به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی استفاده بکنیم. از ظرفیت شهدای ترور به عنوان قدرت نرم در دنیا استفاده کنیم. این قدرت نرم، فکر مقاومت و فرهنگ شهادت و ایثار است و در کنار آن باید حرکات دشمن را نیز تروریستی معرفی کنیم و کاری نکنیم که جای شهید و جلاد عوض شود. اقدامات تروریستی داعش و جبهه النصره و سایر گروهک‌ها را به جهانیان نشان دهیم تا چند سال دیگر فراموش نشوند.»

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان همکاری بنیاد هابیلیان را برای ثبت وقایع تروریستی سوریه خواستار شد و گفت: «یکی از بخش هایی که در سوریه خیلی باید به آن اهمیت داد ثبت تاریخ تروریستی سوریه است و قطعا کمک شما این امر را تسهیل خواهد کرد. این جنایت‌هایی که انجام شده باید یک جا ثبت کرد و تاریخ نگاری بشود. این کاری است که به نظرم کسی در فکرش نیست و باید با همکاری بنیاد هابیلیان شروع شود.»

در ابتدای این دیدار سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان گزارش مختصری از فعالیت‌های این مرکز را ارائه کرد که مورد توجه آیت‌الله طباطبایی اشکذری قرار گرفت.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان