آشوب‌های عراق رنگ و بوی ناآرامی‌های منافقین در دهه ۶۰ ایران را می‌دهد

637025892141099239 Lg

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: حزب بعث عراق که حزبی صهیونیستی و آمریکایی است آمال خود را برباد رفته می‌بیند و می‌خواهد از حشدالشعبی، مراجع عراق و نیروهای مقاومت انتقام بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از آنا، حجت‌الاسلام‌ حسن نوروزی درباره ناآرامی‌های عراق اظهار کرد: اغتشاش‌های امروز در عراق رنگ‌وبوی ناآرامی‌های دهه شصت در ایران را دارد. آن زمان منافقین و بنی‌صدری‌ها وقتی خود را شکست‌خورده دیدند سعی کردند با کمک غرب هرج‌ومرج در ایران ایجاد کنند که توطئۀ آنان به برکت خون شهدا ناکام ماند و منافقین کوردل را مجبور کرد که به دامان غرب پناه ببرند و کشور به آرامش رسید.

وی افزود: حزب بعث عراق که حزبی صهیونیستی و آمریکایی است، آمال خود را در عراق برباد رفته می‌بیند و می‌خواهد از حشدالشعبی، علما و مراجع عراق و نیروهای مقاومت انتقام بگیرد.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هدف اغتشاش‌گران عراق این است که مقابل حرکت مقاومت بایستند، گفت: عده‌ای که روحیه بعثی دارند هم این جریان را تشدید می‌کنند تا بتوانند به مقاومت منطقه ضربه بزنند، اما مقاومت با هدیه‌کردن شهدای فراوان، داعش را در عراق در هم کوبید و آرامش را به این کشور بازگرداند.

نوروزی با اشاره به اینکه رصد هویت اغتشاش‌گران در عراق نشان می‌دهد که اکثراً از نیروهای بعثی هستند‌، گفت: مردم عراق اکنون متوجه شدند که عاملان این حرکت‌ها چه جریان‌هایی هستند و به‌امید خدا در روزهای آتی شاهد آرامش در عراق خواهیم بود.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان