آزادی مرزبانان ایرانی نخستین گام عملی پاکستان برای نشان دادن مبارزه با تروریسم باشد

Pol422

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پاکستان برای نشان دادن عزم خود جهت مبارزه با تروریسم باید مرزبانان ایرانی را آزاد کند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان حشمت الله فلاحت پیشه در خصوص ممنوع الفعالیت شدن گروه تروریستی «جیش الظلم» در پاکستان، اظهار داشت: قرار گرفتن گروه جیش الظلم در لیست گروه های تروریستی اعلامی توسط دولت پاکستان، یک گام مثبت است، امیدواریم که سازمان اطلاعات محرمانه ارتش پاکستان، بطور کامل در این مسیر عمل کند و نتیجه عملی آن را در مناسبات پاکستان و ایران مشاهده کنیم. لازمه کار این است که شاهد محدود شدن گروه جیش الظلم باشیم و در آینده خبری از اقدامات این گروه تروریستی در ایران نشنویم.

انزوای پاکستان درصورت عدم مقابله با تروریست‌ها حتمی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دست این تروریست‌ها به خون ایرانیان آلوده است زیرا شماری از ایرانیان و از جمله تعدادی از مرزبانان در اسارت این گروه هستند.

وی افزود: از تصمیم دولت پاکستان استقبال می‌کنیم، حدود یک ماه پیش در مصاحبه‌ای گفتم اگر پاکستان در مقابل گروه‌های تروریستی با ایران همراهی نکند، مسیر انزوا را طی خواهد کرد.

3 گروه تروریستی تحت حمایت آمریکا برای انجام اقدامات ایذایی علیه ایران، روسیه و هند کدام هستند؟

فلاحت پیشه با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه مانند ایران، هند و روسیه از توطئه آمریکایی‌ها اطلاع دارند، ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال انتقال بازماندگان تروریست‌ها و سلفیون به ویژه داعش هستند و سعی دارند این تروریست‌ها را به عامل ایذا و آزار 3 کشور ایران، هند و روسیه تبدیل کنند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تلاش دارند تا تروریست‌‎ها تبدیل به عواملی برای آغاز جنگ کشمیر شوند و این کار را از طریق گروه سپاهیان محمد انجام می‌دهند، گفت: عواملی را نیز برای تهدید روسیه حمایت می‌کنند و در چچن به دنبال فعال کردن گروه‌های مسلح بوده‌اند، با حمایت از گروه جیش الظلم نیز به دنبال تأذی ایران هستند.

ایران و روسیه تجربه خوبی در مبارزه با تروریسم دارند

وی افزود: 3 کشور ایران، هند و روسیه آسیب جدی از تروریست‌ها دیده‌اند، ایران و روسیه تجربه خوبی در مبارزه با تروریسم دارند که این شرایط این یک هشدار جدی برای پاکستان است.

فلاحت پیشه اظهار داشت: راهی که پاکستان برای مقابله با تروریست‌ها در پیش گرفته اگر نتیجه عملی داشته باشد، درآینده پاکستان منزوی نخواهد شد و این گروه 3 کشوری تبدیل به گروهی با 4 عضو می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارغ از اختلافات پاکستان و هند، این گروه 4 کشوری، می‌توانند با تروریست‌ها به خوبی مقابله کنند، گفت: ایران منتظر گام عملی پاکستان است، نخستین گام عملی پاکستان باید آزادی مرزبانان ایرانی باشد که هنوز در اختیار گروه جیش الظلم هستند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان