آخرین وضعیت گروههای تروریستی در منطقه با حضور عراقچی بررسی شد

IMG09346

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان و به نقل از شیستان، «علی نجفی خوشرودی» با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه ۲۰ اسفند) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه و مسئولان سایر ارگان‌ها برای بررسی آخرین وضعیت تروریسم و گروه‌های تروریستی در منطقه تشکیل شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای عراقچی در این جلسه تروریسم را یکی از معضلات جدی در منطقه عنوان کرد و تاکید داشت که سیاست جمهوری اسلامی ایران مقابله با تروریسم است که دستگاه‌های ذی ربط در هماهنگی نزدیک‌تر با یکدیگر برای مقابله با تروریسم مصمم هستند.
وی ادامه داد: آقای عراقچی همچنین به این موضوع اشاره داشت که سازمان ملل، داعش، القاعده، طالبان و گروه‌های وابسته به آن را به عنوان گروه‌های تروریستی می‌شناسد. گرچه داعش برنامه جهانی داشت ولی به عنوان خلافت اسلامی در عراق و سوریه شکست خورد.
نجفی خاطر نشان کرد: موضوعاتی همچون اضمحلال سرزمین تروریست‌ها و پراکندگی آنها در منطقه حمایت برخی کشورهای منطقه و خارج از منطقه از تروریست‌ها ارتباط بین تروریست و قاچاق مواد مخدر و عزم جدی و محکم برای مقابله با تروریست نیز در این جلسه مطرح شد./


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان