ائتلاف ضدداعش یک شوخی است

Yoonesiدستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها گفت: ائتلاف ضدداعش یک شوخی بیش نیست و کسانی که با ائتلاف می‌خواهند جلوی این گروه‌ها بایستند، کسانی هستند که در ایجاد این گروه‌ها نقش داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از تسنیم، حجت الاسلام علی یونسی دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی شامگاه شنبه با حضور در هیئت عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ایران امروز بیش از هر زمان دیگر به امنیت و وحدت نیاز دارد. اگر امنیت وجود داشته باشد عدالت اجرا می‌شود و چنانچه امنیت وجود نداشته باشد هیچ‌چیزی وجود نخواهد داشت.

وی جنگ مذهبی را از خطرات پیشِ‌رو عنوان کرد و با بیان «این خطر بیخ گوش ماست و کسانی که با رفتارها، مصاحبه‌ها، سایت‌ها و کتاب‌ها اهانت به مذاهب می‌کنند و همه را به جنگ و شر دعوت می‌کنند، برای اسلام خطرناک هستند» افزود: شیعیان پاکستان، عراق، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی احتیاج به امنیت دارند و کسانی که با فعالیت‌های ضداخلاقی و ضداسلامی بهانه به دست دشمنان اسلام می‌دهند مخل امنیت هستند.

دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ادامه داد: وحدت، سیاست جمهوری اسلامی ایران است؛ 10 سال امام خمینی(ره) بر این امر تأکید کرد و دو دهه است که رهبر انقلاب اسلامی نیز بر این مهم تأکید دارند و باز عده‌ای این مسئله را رعایت نمی‌کنند و در عزاداری‌ها و نشست‌های‌شان بر طبل اختلاف و دشمنی می‌کوبند.

وی در بخش پایانی سخنانش به خراب‌کاری‌های گروهک تروریستی داعش در منطقه اشاره و با بیان اینکه اگر قدرت دست این افراد می‌افتاد، تمام آثار اهل‌بیت(ع) را از بین می‌بردند، گفت: آنچه جلوی اینها ایستاده است، فتوای آیات عظام نجف و ایران است؛ ائتلاف شوخی‌ای بیش نیست و کسانی که با ائتلاف می‌خواهند جلوی این گروه‌ها بایستند، کسانی هستند که در ایجاد این گروه‌ها نقش داشتند. داعشی‌ها می‌خواهند به خلافت بنی‌امیه که جنایت و آدمکشی است برگردند و تاکنون یک عالم مشهور اهل‌سنت اینها را تأیید نکرده است؛ این بلا را فقط با اتحاد و همراهی می‌شود مهار کرد و تنها مکتب حسین(ع) است که می‌تواند ما را نجات دهد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان