آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کویت در قم برگزار شد

Bozogdasht E Shohadaye Koveytآیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی در کشور کویت، جمعه شب با حضور خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد چهارمردان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان به نقل از ایرنا در این آیین که علاوه بر خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم، مسوولان، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان بیوت مراجع معظم تقلید و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) حضور داشتند، یکی از استادان حوزه علمیه قم در سخنانی ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان کویت، اظهار کرد: تروریسم پدیده شومی است که در روزگار فعلی دامن گیر کشورهای منطقه شده است.

حجت الاسلام علی نظری منفرد با اشاره به تکفیری ها، آنها را نیز یک پدیده شوم توصیف کرد و افزود: افرادی که خود را مسلمان می دانند در این کشورها جنایت آفرینی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مکتب و مذهبی این قبیل جنایات را نمی پذیرد، بیان کرد: جانیان و جنایت کارانی که این اعمال را مرتکب می شوند، بدون آنکه بدانند که چه کسانی به خاطر عمل تروریستی آنها به شهادت می رسند، بدون حساب و کتاب خود را در میان جمعیت منفجر می کنند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: اینکه در ماه مبارک رمضان در خانه خدا افرادی با زبان روزه و در حال ادای فریضه الهی، ناجوانمردانه به شهادت برسند، برای هیچ مکتب، مذهب و آیینی و هیچ انسان با شعور و خردمندی قابل پذیرش نیست.

وی با اشاره به منشا و هدف اقدام های تروریستی از سوی تکفیری ها، اظهار کرد: استکبار جهانی پس از ناکام ماندن در توطئه های خود برای ممانعت از گسترش اسلام با توجه به اقبال مردم کشورهای غربی به اسلام اقدام به پرورش گروه های تروریستی کرده است.

نظری منفرد ادامه داد: یکی از انگیزه هایی که غربی‌ها را وادار کرده که مولود ناخلف خود یعنی تکفیری ها را به اسم اسلام بوجود آورند، این بوده که مردم اروپا و غرب که در حال بیداری هستند را نسبت به اسلام و شریعت بدبین و اسلامی خشن را به آنها معرفی کنند.

وی بیان کرد: بدون شک یکی دیگر از اهداف استکبار از پدید آوردن گروه های تروریستی تکفیری در آسیا و آفریقا ایجاد درگیری میان مسلمانان و به تحلیل بردن توان مقاومت و ایستادگی آنها در برابر دشمنان اسلام است.

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به امنیت و ثبات موجود در کشور آن را یک نعمت بزرگ دانست و افزود: این نعمت به برکت هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور فعال نیروهای مسلح در مرزها و داخل کشور است، لذا باید آن را حفظ کرد و قدر آن را دانست و برای تداوم آن در پیشگاه خداومند متعال دعا نمود.

جمعه پنجم تیرماه یکی از عوامل گروهک تروریستی داعش با حمله انتحاری به مسجد امام صادق (ع) در کشور کویت، 25 نفر از روزه داران را به شهادت رساند و بیش از 200 نفر از نمازگزاران را مجروح کرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان