آمریکا با حمایت از منافقین ارکان وجودی خود را منهدم کرد

Mamdoohiنماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا با حمایت از گروهک تروریستی منافقین ارکان وجودی خود را بیش از پیش منهدم کرد.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اقدام تحریک آمیز و ضدایرانی مقامات آمریکایی در خارج کردن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی را سرآغاز توطئه‌ای جدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: ماهیت تروریستی منافقین در دنیا شناخته شده و این گروهک تروریستی هیچ جایی در بین ملت ایران ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آمریکا با این اقدام، نشان داد عین منافقین است و این معنایی جز تروریست بودن آمریکا ندارد.

ممدوحی تصریح کرد: آمریکا دست به اقدام احمقانه‌ای زد و خود را در دنیا مفتضح کرد و این حرکت ادامه جریان ساخت فیلم موهون به ساحت نورانی پیامبر اسلام (ص) است.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی گروهک ضد بشری و تروریستی منافقین در کشتار مردم، تاکید کرد: آمریکا به خاطر لجاجت با اسلام این کار را انجام داده و بر همه آشکار است که منافقین ضد اسلام هستند.

ممدوحی اظهار کرد: این اقدام، هیچ عواقب بدی برای ملت ایران ندارد و تنها ماهیت آمریکا را بیش از پیش برای همه مشخص می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌‌ها به این نتیجه رسیدند که سیاست‌شان در مقابل ایران به بن بست رسیده است، گفت: آمریکا مدیریت ندارد و در تمام جنبه‌ها فلج شده و یک طبل توخالی است که رو به افول است و برای نجات دادن خود از این وضعیت دست به هر اقدامی می‌زند.

ممدوحی گفت: سران کشور آمریکا سیاست‌مدار نیستند و با حمایت از گروهک تروریستی منافقین ارکان وجودی خود را بیش از پیش منهدم کردند.

ممدوحی در پایان تحویل منافقین به ایران و محاکمه آنان توسط ملت ایران را حق ملت ایران دانست.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان