آل سعود برای پیگیری بحث ایران‌هراسی در منطقه با گروهک تروریستی منافقین همکاری می‌کند

Hajebrahimi0

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت گفت: عربستان بحث ایران هراسی را دنبال می‌کند و یک نگاه ابزاری به منافقان دارد و به این منظور به دنبال تحریک منطقه علیه ایران است زیرا از توسعه فکر ایران در منطقه احساس خطر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، احمد ابراهیمی‌نژاد مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در حال حاضر در جهان سیاست دچار پارادوکس شده‌ایم، گفت: پارادوکس امروز جهان سیاست این است که امروز جبهه استکبار تروریست‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند، تروریست‌های خوب و بد، یعنی اگر عده‌ای با اهداف خاصی در کشورهای خاص عملیات تروریستی انجام می‌دهند که منافع آمریکا را تامین می‌کند تروریست خوب هستند ولی اگر منافع استکبار از سوی برخی تروریست‌ها به خطر بیفتد آنها را تروریست بد می‌دانند.

وی افزود: امروز پس از گذشت 35 سال از عملیات و اقدامات منافقان این مسئله را شاهد هستیم که منافقان به چه نکبتی دچار شدند که مجبورند با عربستان که مرتجع‌ترین کشور منطقه است، همکاری کنند.

ابراهیمی نژاد ادامه داد: آمریکا از منافقان دفاع می‌کند و اسم آنها از لیست‌های سیاه خط می‌خورد زیرا در حال حاضر منافعشان را در همکاری با آنان می‌بینند ولی این مسئله هم تاریخ مصرفی دارد که پس از دستیابی به هدفشان این همکاری را هم بر می‌زنند اما کاش جوانان امروز ما بدانند که منافقان چه اهدافی دارند و چه آرمان‌های کثیفی را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زدند تا نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و خود را عدالت‌خواه معرفی کنند کارشان به جایی رسید که به صدام پناه بردند و با عربستان همکاری می‌کنند.

ابراهیمی نژاد با بیان اینکه منافقان 17000 نفر از مردم کوچه بازار را شهید کردند، گفت: آمریکا چنین افرادی را به عنوان آزادیخواه در دنیا معرفی می‌کند و امیدواریم بتوانیم آگاهی بخشی کنیم تا همه پشت چهره این‌ها را هم ببینند.

وی با اشاره به هدف عربستان از همکاری با منافقان اظهار داشت: عربستان بحث ایران هراسی را دنبال می‌کند و یک نگاه ابزاری به منافقان دارد همان طور که صدام از پناه دادن به منافقان چنین هدفی داشت ولی این ها تاریخ مصرفی دارند، عربستان با پروژه ایران هراسی به دنبال تحریک منطقه علیه ایران است زیرا از توسعه فکر و اندیشه ایران در منطقه احساس خطر می‌کند.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان