آثار و برکات شهدای ترور ماندنی است

Hasheminezhadalavigorgani

آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی در سال 1395 با دبیرکل بنیاد هابیلیان، آقای سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد و جمع دیگری از خانواده شهدای ترور کشور دیدار و گفت‌وگو کردند که پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به مناسبت درگذشت این مجتهد و عالم بزرگوار، مشروح این دیدار را بازنشر و منتشر می‌کند.

آيت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی، در دیدار با سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان تاکید کردند شهدای ترور از بین نرفته‌اند و تروریست‌هایی که آن‌ها را به شهادت رسانده‌اند، خیال می‌کنند که آن‌ها مرده‌اند، بلکه آن‌ها زنده هستند و آینده‌گان درباره آثار و برکاتشان قضاوت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) مشروح بیانات آيت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی، در ادامه خواهد آمد.

آینده‌گان وقتی می‌بینند هفده هزار شهروند قربانی تروریسم شده‌اند خواهند گفت آن‌ها چه جرم و گناهی داشته‌اند؟

ان‌شاءالله موفق باشید و بتوانید آثار شهدای ترور را احیا کنید و زنده نگه دارید و آرزوی ما نیز همین است. همان‌طور که خداوند درباره شهدا فرموده است که آن‌ها زنده هستند، ما هم در دنیا آن‌ها را زنده فرض می‌کنیم. مرحوم هاشمی‌نژاد، مرحوم مدنی و بزرگانی که شهید محراب هستند، از بین نرفته‌اند، این‌ها هستند. تروریست‌هایی که آن‌ها را به شهادت رساندند، خیال می‌کنند که آن‌ها مرده‌اند؛ بلکه زنده هستند و آینده‌گان درباره آثار و برکاتشان قضاوت می‌کنند. آینده‌گان وقتی می‌بینند هفده هزار شهروند قربانی تروریسم شده‌اند که این عدد شوخی نیست، خواهند گفت چرا این طور شده، حرف و منطق آن‌ها چه بوده است و چه جرم و گناهی داشته‌اند؟ همین‌طور که بعد از هزار و قریب به چهارصد سال از زمان واقعه کربلا می‌گذرد، هنوز هم از مردم می‌شنوید که می‌گویند به چه جرمی امام‌حسین(ع) را کشتند؟ چه جرمی داشت که این اندازه اذیت شد؟ آیا نعوذبالله جرمی مرتکب شده بود؟ مردم نسل آینده هم می‌آیند و راجع‌به شهدا همین را می‌گویند؛ می‌گویند این‌ها را چرا ترور کردند؟ جرم آن‌ها چه بود؟ هدفشان چه بود؟ چه چیز از مردم می‌خواستند و چه گرفتند؟ این‌ها احیای آثار است و به نظر من باید طبق فرموده قرآن، ما هم خط مشی‌مان منطبق بر خط قرآن باشد.

اینهایی که شهادت مظلومانه دارند، از بین نمی‌روند/دشمن خیال می‌کند آن‌ها را از بین برده است

واقعاً شهدا در جامعه زنده هستند و فکر نکنیم که مرده‌اند و برهمین‌اساس آقای هاشمی‌نژاد الان در جامعه است. بزرگانی که از دست ما رفتند، هستند و از بین نرفته‌اند و این از فرمایشات مرحوم امام‌خمینی(ره) است که فرمودند خیال می‌کنید این شهدا را از دست ما گرفته‌اید، این‌ها هر کدامشان از بین بروند،‌ باز خدا چندین نفر را به‌جای آن‌ها می‌آورد و این واقعیت است! اینهایی که شهادت مظلومانه دارند، از بین نمی‌روند و دشمن خیال می‌کند آن‌ها را از بین برده است. شهدای ترور و آثار و برکاتشان می‌ماند و قدم و تلاش شما نیز جزء همین آثار است چرا که خداوند فرموده است که آثار ما دلالت بر حقانیت ماست لذا این آثار نشان می‌دهد که آن‌ها قدم و حرکتشان حق است.

شهید هاشمی‌نژاد سزاوار شهادت بود/آیت‌الله بروجردی آرزوی شهادت داشت

خوشا به حال شهید هاشمی‌نژاد که به مقام سعادت الهی رسید و ایشان سزاوار این مقام هم بود. شهید هاشمی‌نژاد مرد حقیقت‌جویی بود و هر کسی به این مقام نمی‌رسد. خدا آیت‌الله بروجردی را رحمت کند که گفته شده ظاهراً نقشه ترور و شهادت ایشان را کشیده بودند و وقتی که این برنامه به هم خورده بود ایشان اظهار تأسف می‌کرد و می‌گفت چقدر خوب بود اگر شربت شهادت را می نوشیدم. ایشان انسان کوچکی نبود و مرجعیت تمام جهان در دست ایشان بود؛ مع‌ذلک آرزو و حسرت این را داشتند که چرا شربت شهادت را ننوشیدند و این نعمت بزرگ را از دست دادند.

خوشا به حال شهدای ترور

آیت‌الله بروجردی کسی بود که امام‌خمینی پشت‌ِسر ایشان می‌ایستادند و وقتی دو روز درس را تعطیل کرده بودند، امام‌خمینی ناراحت شده و رفته بودند خدمت آقای بروجردی که چرا به کلاس درس نیامده‌اید؟! ایشان گفته بودند که من زمین خورده‌ام و شصت پایم زخمی شده و نتوانستم بیایم. بلافاصله آقای خمینی حاج‌احمدآقا را صدا می‌زنند و می‌گویند اگر بلد نیستید به آقا خدمت کنید، به من بگویید تا من به ایشان خدمت کنم. یک چنین شخصیتی که آقای خمینی می‌گفت من حاضر هستم خادم ایشان باشم، آن وقت ایشان بیاید و در مقابل بگوید که من سعادت نداشتم تا شهید شوم. این را نمی‌شود کوچک شمارد، حرف از شخصیت بزرگی است. لذا خوشا به حال پدر شما و سایر شهدای ترور.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

مصاحبه رادیویی دبیرکل بنیاد هابیلیان در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

ریشه واقعه شاهچراغ به قدرت های استکباری برمی گردد

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان