1. خبر
  2. گفتگو
  3. اسناد
  4. نمایشگاه و همایش

شهید حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی

دیدار دکتر لاریجانی با خانواده شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی

  رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی از شهدای حادثه تروریستی مجلس، در قم دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانوادۀ شهدای تر...

گزارش اندیشکده استرالیایی

با تضعیف داعش، تعداد تلفات حملات تروریستی در جهان کاهش یافته است

گزارش یک اندیشکده استرالیایی نشان داد که آمار کشته شدگان ناشی از حملات افراطگراها برای دومین سال متوالی میلادی کاهش یافته اما «تعداد» کشورهای مورد هدف حمله‌های تروریستی رشد داشته...

گفت‌وگوی ایکنا با دبیرکل بنیاد هابیلیان

کم‌کاری‌ها در تبیین چهره تروریسم باعث عوض شدن جای جلاد و شهید می‌شود

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: کم‌کاری در استفاده از ظرفیت ۱۷هزار شهید ترور برای تبیین چهره ایران به عنوان قربانی تروریسم مهمترین عامل عوض‌شدن جای جلاد و شهید است و امروز که اکثر مرد...

گفت‌وگوی هابیلیان با استاد دانشگاه آر.ام.آی.تی استرالیا

عربستان با حمایت از برخی گروه‌ها مانند داعش، منطقه را بی‌ثبات می‌کند

دکتر بینوی کمپارک دکترای تاریخ از دانشگاه کمبریج دارد و در حوزه تاریخ قرن بیستم، امنیت بین الملل، تروریسم و جنگ با ترور برای تعدادی از رسانه‌های مستقل مانند کانترپانچ و یوراسیا ن...

اسناد اقدامات تروریستی منافقین (51)

مجاهدین خلق (منافقین) مهندس اسماعیل سلیمی را ترور کردند

عاملین ترور و اسناد جنایت   ساسان نام مستعار: فرمانده واحد تروریستی مجید سید ابراهیمی نام مستعار: سعید عضو واحد تروریستی   1.اعترافات مجید سید ابراه...

جنایت‌های منافقین به روایت اسناد

منافقین مسئولیت ترور بیش از 15 پاسدار را در بانه برعهده گرفتند

گروهک تروریستی منافقین، مسئولیت حمله به یک پایگاه نظامی در بانه و به‌شهادت رساندن بیش از پانزده نفر از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سال 1362 بر عهده گرفتند. به گزارش ...

سیاهه جنایات آمریکا

نمایشگاه آمریکا بدون روتوش در مشهد

  بنیاد هابیلیان، نمایشگاه تروریسم دولتی آمریکا را در حاشیه میدان تقی‌آباد مشهد مقدس در مسیر رفت‌ و آمد اقشار مختلف جامعه بالاخص قشر مذهبی و محبین اهل‌بیت علیهم‌السلام برگزار نم...

سیاهه جنایات منافقین در نمایشگاه یاد یاران

بازدید پرشور مردم و مسئولین از نمایشگاه جریان‌شناسی نفاق

بنیاد هابیلیان به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه جریان‌شناسی نفاق را در نمایشگاه یاد یاران بوستان فدک تهران برگزار نمود.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان (خا...

  1. سرگذشت‌پژوهی قربانیان ترور
  2. زندگی‌نامه قربانیان ترور
  3. حقوق بشر

گفت‌وگوی بنیاد هابیلیان با همسر شهید رستم رشیدی

هنوز پسرمان به دنیا نیامده بود که کومله رستم را ترور کرد

کردستان قبل از انقلاب، همواره مورد ستم مضاعف نظام شاهنشاهی بوده است. فقر، فلاکت، عقب ماندگی و بدتر از آن ضعف فرهنگی، کردستان را همواره رنج می‌داده است. با پیروزی انقلاب اسلامی، ...

گفت‌و‌گوی بنیاد هابیلیان با برادر شهید حسین محمدی ‌سربنایی

کومله می‌خواست مقاومت رزمندگان را به هر قیمتی از بین ببرد

به جریان افتادن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در 22بهمن1357 و به وجود آمدن خلاء قدرت و امنیت در مرزهای سیاسی ایران زمین و خصوصا مناطق کردنشین ایران،گروهک مزدور و تروریست کومله با ا...

شهید استان خراسان رضوی

شهید علی‌اصغر نظری امروک

شغل: سپاهی پاسدار تاریخ تولد: 21فروردین1329 محل تولد: چناران تاریخ شهادت: 14دی1362 محل شهادت: کردستان شهید علی‌اصغر نظری امروک 21فروردین1329 در خانواده‌ای روستایی در چناران ...

شهید استان سمنان

شهید سید‌محمدعلی حکیمی

شغل: کارمند شرکت ذوب‌آهن تاریخ تولد: 21مرداد1334 محل تولد: شاهرود تاریخ شهادت: 11خرداد1363 محل شهادت: کردستان شهید سید‌محمدعلی حکیمی 21مرداد1334 در شاهرود متولد شد. پدرش روح...

خاطرات شهدای ترور (قسمت هشتادوششم)

شهید کچویی معتقد بود زندانی را صرفا با اخلاق می‌توان تربیت کرد

سخنرانی شهید کامیاب در جمع دانشجویان در بحبوحه انقلاب در سال ۱۳۵۷ گروهی از دانشجویان، برخی از استادان دانشگاه را که به رژیم، بستگی داشتند دستگیر کرده و گروگان گرفته بودند و قصد ...

به مناسبت سالروز شهادت محمد تورانی

منافقین برای انتقام از شهید تورانی جنازه‌اش را مثله کرده و آتش زدند

شهید محمد تورانی ۲شهریور۱۳۳۶ در روستای ایلال چهاردانگه متولد شد و در حوزه علمیه ساری در مسجد مصطفی‌خان درس حوزوی خواند. خواندن دروس حوزوی و دغدغه محمد برای روشنگری اذهان عمومی به...

آسیب شناسی نفاق از دریچه قرآن

بحث آسیب شناسی نفاق فراتر از مباحث سیاسی است که تحلیل آن چون کلیدی راهگشای بسیاری از مباحث است و با طرح این سوال که "چطور می شود انسان هایی با سابقه ی بسیار درخشان، که برای تحقق یک سری اصول و مبانی حتی با فداکاری های جانی و مالی قابل تقدیر، برای محقق شدن شعار هایی آرمانی و ارزشی تلاش می کنند اما به تدریج چنان تغییر ماهیت می دهند که در جهت عکس آن آرمان ها هم سخن می گویند و هم عمل می کنند؟" بحث خود را آغاز می کنم.

در تاریخ اسلام، بسیارند کسانی که در سطح معنوی به درجات خیلی بالایی رسیدند، کراماتی پیدا کردند، به بخشی از مفاهیم الهی واقف شدند اما پس از مدتی چنان دنیا زده شدند که از آن مقامات سقوط کردند؛ افرادی چون «بلعم باعور» که قرآن تعبیر «اخلد الی الارض» را در مورد او بکار می برد.

قرآن در مورد افرادی که با وجود رسیدن به مقامات معنوی، دنیا زده می شوند و به دنبال قدرت، ثروت و شهرت می روند با تعبیر الاغی که حامل کتاب است و سگ هاری که زبانش بیرون افتاده یاد میکند.

«و بخوان بر این مردم حکایت آن کس (بلعم باعور( را که ما آیات خود را به او عطا کردیم و او از آن آیات بیرون رفت و شیطان او را تعقیب کرد تا از گمراهان عالم گردید و اگر می خواستیم به آیات او را رفعت مقام می بخشیدیم، لیکن او به زمین چسبید و پیرو هوای نفس گردید، و در این صورت حکایت حال او به سگی ماند که اگر به او حمله کنی و یا او را به حال خود واگذاری به عوعو زبان کشد. این است مثل مردمی که آیات ما را بعد از علم به آن تکذیب کردند. پس این حکایت را بگو، باشد که به فکر آیند»

یا «وصف حال آنان که علم تورات بر آنها نهاده شد ولی آن را حمل نکردند در مثل به الاغی ماند که بار کتابها را بر پشت کشد و از آن هیچ نفهمد و بهره نبرد...».

در اسلام هم بودند کسانی که زمانی جزوء مجاهدین بودند سابقه جبهه داشتند از اصحاب پیامبر بودند ولی پس از مدتی علیه اسلام عمل کردند.

اشخاصی چون ابن ملجم و شمر که هر دو سابقه رزمندگی در جبهه اسلام را دارند، جزوء کفار نبودند که بعد ها قاتل علی بن ابی طالب و سید الشهدا(علیهم السلام) شدند.

هرچند قرآن خواندنِ اکثر ما از باب تفال و تبرک است اما قرآن «فیه شفا للناس» است که علاج دردهای فردی اجتماعی ما در آن است، یکی از این بیماری ها، بیماری دوچهرگی است؛

درد نفاق؛

نفاق یعنی شکاف اخلاقی درون شخصیتی، شکاف اعتقادی فکری، شکاف بین ظاهر و باطن، فاصله بین آنچه هستیم و آنچه می نمائیم، که بعد اخلاقی فردی آن ابعاد سیاسی اجتماعی می گیرد و علاج آن به تعبیر امام(ره) خود را در محضر خدا دیدن است.

ریشه ی نفاق سیاسی اجتماعی نفاق فردی و اخلاقی است. نفاق سیاسی اجتماعی یعنی خط عوام فریبی، تظاهر به شعار های دینی و انقلابی و در عین حال خلاف آن مسیر حرکت کردن، نوعی عوام فریبی و برخورد ابزاری با دین و به تعبیر قرآن « یقولون بافواههم ما لیس فی قلوبهم» چیزی که به زبان می گوید، قلباً معتقد به آن نیستند.

خصیصه های منافق را با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) «عالمٌ لسان» و «یقول ما تعرفون و یفعل ما تنکرون»، کسانی که با زبانی عوام فریبانه حرف های زیبا می زنند ولی در مواضع سیاسی اجتماعی خود خلاف آن رفتار می کنند. خداوند در افشا منافق در آیه 179 سوره ی آل عمران می فرماید: «خداوند هرگز مومنان را بدین حال کنونی که بر آنید وانگذارد تا آنکه (با آزمایش خود) بدسرشت را از پاک گوهر جدا کند..» طبق این آیه منافق بالاخره رسوا می شود و همیشه نمی تواند چهره ی خبیث خود را مخفی نگه دارد «...حتی یمیز الخبیث من الطیب» سنت الهی است.

آیه 137 سوره ی نسا رفتار کسانی را که ابتدا مومن اند ولی پس از مدتی تغییر ایدئولوژی داده و آن را مخفی می کنند بررسی می کند. حتی کسانی که در زمان شاه به نام خدا وارد مبارزه شدند یا سازمان هایی که به نام جهاد وارد صحنه شدند، شهید دادند، زندان رفتند، شکنجه شدند، تبعید شدند، بعضی ها تا حد مرجعیت هم بالا رفتند، مرجع تقلید بودند، اما پس از مدتی تغییر ماهیت دادند و بعضا با دشمنان انقلاب و مردم همکاری کردند؛ تاویل این آیه است که کسانی که ایمان آوردند، سپیده کافر شدند، باز هم ایمان آوردند، و دیگربار کافر شدند، سپیده بر کفر خود افزودند، خدا هرگز آنها)! را نخواهد بخشید، و آنها)! را به (راه راست) هدایت نخواهد کرد»

چرایی این موضوع وجود شکاف های عمیق تئوریک و نظری در باطن این افراد است که ذهنشان آلوده به مفاهیم غیر اسلامی است یا شکاف های روحی اعتقادی ایمانی که شخص گاهی مذهبی می شود گاهی سکولار، شخصی که 30 سال شعار دین و مذهب و جهاد و شهادت داده تبدیل می شود به موجودی خطرناک و وحشی که درست مثل دشمنان انقلاب با همان ادبیات با همان منش به جنگ انقلاب می آید.

کسانی که بعد از انقلاب به مخالفت امام پرداختند همه ضد انقلاب و کافر و سلطنت طلب و لامذهب نبودند بعضا چهره های انقلابی بودند که بین خدا و دنیا شکاف فکری داشتند.

منافقین هم خود گمراه می شوند و هم بخشی از جامعه را هم گمراه می کنند هم خود می لغزند و هم دیگران را می لغزانند.

در قرآن 35 بار کلمه نفاق ذکر شده است . 34 مورد آن در سوره های مدنی است چون مسلمانان در مدینه صاحب قدرت و حکومت بودند و زمینه نفاق هم در چنین شرایطی بالفعل است.

منافق به سرعت رنگ عوض می کند. گاهی از در شرع وارد می شوند گاهی از در کفر، زمانی که گفتمان دینی حاکم می شود اینها رنگ مذهبی به خود می گیرند زمانی که گفتمان سکولار حاکم می شود، اینها سکولار دوآتشه می شوند.

ویژگی های منافق را با توجه به آیات قرآن

- منافقین با اینکه در جبهه مسلمین اند اما قلب هایشان با کفار است و آنها را به ولایت و دوستی می گیرند«آن گروه که کافران را دوست گیرند و مومنان را ترک گویند، آیا نزد کافران عزت می طلبند؟ عزت همه نزد خداست»

- جریان نفاق کسانی هستند بین مومنین، بین انقلابیون اما پنهانی قلب شان با دشمن است و با آنها رابطه دارند با آنها هماهنگ عمل می کنند و مصادیق آن بسیار زیاد است چه در زمان صدر اسلام، چه اکنون.

- وقتی با کفار خلوت کنند گویند ما با شمائیم و چون به اهل ایمان برسند، گویند: ما ایمان آوردیم و وقتی با شیاطین خود خلوت کنند، گویند ما با شمائیم، جز این نیست که مومنان را مسخره می کنیم»

- برای آنکه مومنین را راضی کنند قسم می خورند«برای شما قسم یاد می‏کردند، تا از آنها راضی شوید; اگر شما از آنها راضی شوید، خداوند (هرگز) از جمعیت فاسقان راضی نخواهد شد!».

- منافقین قلبی مریض دارند وقتی به ایشان گفته شود موضع خود را در برابر کفار روشن کنید، دلهایشان به آنها متمایل است و می گویند ما نباید هیچ کسی را از دست بدهیم باید با همه رابطه ی خوبی داشته باشیم حتی با جریان های مخالف انقلاب «گروهی منافق را که دلهایشان ناپاک است خواهی دید که در راه دوستی ایشان می شتابند و می گویند: ما از آن می ترسیم که در گردش روزگار مبادا آسیبی از آنها به ما رسد؛ باشد که خدا فتحی پیش آورد و یا امر دیگر از طرف خود تا منافقان از آنچه به نفاق در دل نهان کردند سخت پشیمان شوند»

- منافق به خداوند سوء ظن دارد و خداوند آنها را به همان عذابی دچار می کند که آنها به خاطر چنین بلا هایی حاضر نبودند از دشمنان برائت بجویند «و (نیز) مردان و زنان منافق و مردان و زنان مشرک را که به خدا گمان بد می‏آیند... مجازات کند;آری حوادث ناگواری که برای مؤمنان انتظار می‏طلبیم. تنها بر خودشان نازل می‏سازیم; خداوند بر آنان، غضب کرده و از رحمت خود دورشان ساخته، و جهنم را برای آنان، آماده کرده; که بد سراپرده‏اش است!».

- منافق به دشمن پیغام دوستی می دهد؛ منافق با وجود تظاهر و ایجاد جنگ روانی ترسوست و در لحظه عمل موش می شوند «و اهل ایمان گویند: آیا اینان هستند که با جدیت و مبالغه بسیار به خدا سوگند یاد می کردند که ما از شما هستیم ؟! اعمالشان باطل گردید و سخت زیانکار شدند »

- خداوند منافقینی را که ادعای دین دارند در فتنه ها امتحان می کند تا چهره خود را آشکار کنند«آیا مردم گمان کردند همین که بگویند: ایمان آوردیم، به حال خود رها می‏شوند و آزمایش نخواهند شد؟! ما کسانی را که پیش از آنان، بودند آزمودیم و اینان را نیز امتحان، می کنیم، همانا خداوند دروغگویان و راستگویان را کاملا می شناسد»

- منافقین مومنان را احمق و نادان می دانند که اینقدر در شعار های خود پایدارند «و چون به ایشان گفته شود ایمان آورید چنانچه دیگران ایمان آوردند گویند: چگونه ایمان آوریم مانند بی خردان؟! آگاه باشید که اینان خود بی خردند ولی نمی دانند»

- منافق در هنگام مبارزه و جهاد با بهانه تراشی شانه خالی می کنند«آنهایی که از جهاد در رکاب رسول خدا باز نهاده شدند از این بازماندنشان خوشحالند و مجاهده به مال و جانشان در راه خدا را خوش نداشتند و مومنان را از جهاد منع کرده به آنها گفتند:شما در این هوای سوزان از وطن خود بیرون نروید! آنان را بگو آتش دوزخ بسیار سوزان تر است آگر می فهمیدند»؛ و هیچ گاه به نماز میتآن منافقان حاضر مشو و بر جنازه و قبر آنها به دعا مایست که آنها به خدا و رسولش کافر شدند و در حال فسق و بدکاری مردند»

- منافقین دچارتذبذب هستند، اگر مومنین در نبرد پیروز شوند می گویند: برای جهاد توفیق نداشتیم؛ اگر مومنین در نبرد مغلوب شوند زخم زبان می زنند «و تا معلوم کند حال آنان که نفاق و دورویی کردندو چون به آنها گفته شد بیایید در راه خدا جهاد و یا دفاع کنیدعذر آوردند و گفتند که اگر به فنون جنگی دانا بودیم از شما تبعیت نموده و به کارزار می آمدیم اینان به کفر نزدیک ترند تا به ایمان به زبان چیزی اظهار کنند که در دل خلاف آن پنهان داشته اند و خدا بر آنچه پنهان می دارند آگاه تر از خود آنهاست»

- منافق چنانچه زمینه فراهم شود فورا با جریان کفر همکاری می کند آن منافقان از آن پیش در جنگ احد که اکثر فرار کردند با خدا عهد محکم بسته بودندکه به جنگ پشت نکنند و از عهد خدا پرسش خواهد شد»

- منافق حقیقتا و قطعی ایمان نمی آورند سپس سرانجام کسانی که اعمال بد مرتکب شدند به جایی رسید که آیات خدا را تکذیب کردند و آن را به مسخره گرفتند!»

- رضای خدا برای منافق مهم نیست، نزد آنان رضای مردم اهمیت دارد در صورتی که رضای خدا و رسول او مهم تر است «وقتی که شما از جنگ سالم و فاتح به سوی آنها بر می گردید آنها به عذر های بیجا می پردازند به آنها پاسخ ده که ما هرگز به این عذر تراشی ها تصدیق شما نکنیم بی شک خدا حقیقت حال شما را بر ما روشن گردانید...«که شان نزول این آیات جدا شدن 80 نفر مسلح از سپاه پیامبر در جریان جنگ تبوک است»

- راه شناسایی منافق از مومن را مطابق با قرآن نوع رابطه افراد با جریان کفر است. در طول این 30 سال ما جنگ احزاب زیاد داشتیم که جریان هایی علی رغم اختلاف های آشکار علیه انقلاب متحد شدند.در مواجهه با این شرایط منافق به وعده های خدا ایمان ندارد « و نیز در آن هنگام منافقان و آنان که در دلهاشان مرضی بود با یکدیگر می گفتند: آن وعده فتح و نصرتی که خدا و رسول به ما وعده دادند غرور و فریبی بیش نبود»

- منافق از شهادت و مرگ می ترسد و پیروزی را فقط پیروزی مادی می دانند در حالی که قرآن در نبرد با کفار دو پیروزی را برای مومنان متصور است یا شکست کفار یا شهادت در راه خدا... و گروهی هنوز در غم جان خود بودند و از روی نادانی به خدا گمان ناحق می برند و می گفتند: آیا ممکن است ما را قدرتی بدست آید؟ بگو تنها خداست که بر عالم هستی فرمانرواست؛ منافقان خیالات باطل خود را که در دل می پرورند با تو اظهار نمی دارند و با خود می گویند: اگر ما را قدرت و پیروزی بود شکست نمی خوردیم و در اینجا کشته نمی شدیم، بگو اگر در خانه های خود هم بودید باز کسانی که سرنوشت آنها شهادت و کشته شدن است از خانه ها به پای خود به قتلگاه بیرون می آمدند، تا خدا آنچه در سینه دارید بیازمایدو آنچه در دل داریدپاک و خالص گرداند و خدا از راز درون سینه ها آگاه است»

- منافق حتی خدا را هم می خواهد فریب دهد همانا منافقان با خدا مکرو حیله می کنند و خداوندنیز با آنان مکر می کند و چون به نماز آیندبا حال بی میلی و کسالت نماز کنندو برای ریاکاری آیند و ذکر خدا را جز اندک نکنند»

- منافقین اگر کارهای نیکی نیز انجام دهند چون خالص نبوده خداوند آنها را نیز باطل می گرداند و تعبیر سراب را در مورد اعمال آنان بکار می برد و بعضی از منافقان هستند که دائم پیامبر را می آزارند و می گویند او شخص ساده و زود باوری است، بگو زودباوری او لطفی به نفع شماست که به خدا ایمان آورده و به مومنان هم اطمینان داردو برای مومنان حقیقی وجودش رحمت است و برای آنها که رسول را آزار دهند عذابی دردناک مهیاست».


  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید

یادداشت روز

زلزله کرمانشاه و تلاش منافقین جهت تطهیر چهره

دکتر رضا اختیاری امیری، بنیاد هابیلیان

مقاومت عربی، تنها راه توقف سونامی تروریسم دولتی آل‌سعود

دکتر مصطفی انتظاری هروی؛ بنیاد هابیلیان

بازی دو سر باخت عربستان سعودی

دکتر رضا اختیاری امیری، بنیاد هابیلیان

طراز جهانی مقابله با تروریسم

دکتر سبحان طیبی، بنیاد هابیلیان

بازیگران امنیتی منطقه

محمد حسین‌زاده، بنیاد هابیلیان

خشونت از نوع برده‌داری در آمریکا

تروریسم در غرب، از پندار تا واقعیت؛ قسمت سوم

روزشمار وقایع تروریستی ایران

شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
1
تاریخ : 1358/08/01
2
تاریخ : 1358/08/02
3
تاریخ : 1358/08/03
4
تاریخ : 1358/08/04
6
تاریخ : 1358/08/06
7
تاریخ : 1358/08/07
8
تاریخ : 1358/08/08
10
تاریخ : 1358/08/10
11
تاریخ : 1358/08/11
12
تاریخ : 1358/08/12
13
تاریخ : 1358/08/13
15
تاریخ : 1358/08/15
20
تاریخ : 1358/08/20
21
تاریخ : 1358/08/21
22
تاریخ : 1358/08/22
24
تاریخ : 1358/08/24
25
تاریخ : 1358/08/25
26
تاریخ : 1358/08/26
27
تاریخ : 1358/08/27
28
29
30
آخرین مطالب

کم‌کاری‌ها در تبیین چهره تروریسم باعث عوض شدن جای جلاد و شهید می‌شود

گفت‌وگوی ایکنا با دبیرکل بنیاد هابیلیان
دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: کم‌کاری در استفاده از ظرفیت ۱۷هزار شهید ترور برای…

زلزله کرمانشاه و تلاش منافقین جهت تطهیر چهره

دکتر رضا اختیاری امیری، بنیاد هابیلیان
شب دوشنبه زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ریشتری منطقه کرمانشاه را به لرزه در آورد که…

دیدار دکتر لاریجانی با خانواده شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی

شهید حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی
رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی از…

مجاهدین خلق (منافقین) مهندس اسماعیل سلیمی را ترور کردند

اسناد اقدامات تروریستی منافقین (51)
عاملین ترور و اسناد جنایت ساسان نام مستعار: فرمانده واحد تروریستی مجید سید…

با تضعیف داعش، تعداد تلفات حملات تروریستی در جهان کاهش یافته است

گزارش اندیشکده استرالیایی
گزارش یک اندیشکده استرالیایی نشان داد که آمار کشته شدگان ناشی از حملات…

به نام زلزله‌زدگان، به کام منافقین

جیب‌بری به روش منافقین
گروهک تروریستی منافقین با استفاده از فرصت پیش‌آمده برای کمک مردمی در زلزله…

عربستان با حمایت از برخی گروه‌ها مانند داعش، منطقه را بی‌ثبات می‌کند

گفت‌وگوی هابیلیان با استاد دانشگاه آر.ام.آی.تی استرالیا
دکتر بینوی کمپارک دکترای تاریخ از دانشگاه کمبریج دارد و در حوزه تاریخ قرن…

هنوز پسرمان به دنیا نیامده بود که کومله رستم را ترور کرد

گفت‌وگوی بنیاد هابیلیان با همسر شهید رستم رشیدی
کردستان قبل از انقلاب، همواره مورد ستم مضاعف نظام شاهنشاهی بوده است. فقر،…

رسانه‌ها اجازه ندهند جنایات حامیان تروریسم مخفی بماند

گفت‌وگوی تقریب با دبیرکل بنیاد هابیلیان
تجربه ایران درمبارزه با تروریسم ظرفیت بزرگی است که می‌تواند به جهان اسلام و…

اشتراک منافع عمومی در فرایندهای جهانی مبارزه با تروریسم

دکتر سبحان طیبی، بنیاد هابیلیان
امروزه جهان و شهروندان جهانی و در راس آن حاکمان جهانی به این مرحله رسیده اند که…

خیمه‌شب‌بازی منافقین پلیدسیرت در زلزله کرمانشاه

محمد حسین‌زاده، بنیاد هابیلیان
گروهک منافقین تنها یک گروهک تروریستی نیست که دستش به خون هزاران انسان بی‌گناه…
مطالب پربازدید

خیمه‌شب‌بازی منافقین پلیدسیرت در زلزله کرمانشاه

محمد حسین‌زاده، بنیاد هابیلیان

به امام می‌گفتند اگر از منافقین حمایت نکنید، میان مردم جایگاهی نخواهید داشت

ویژه‌نامه رمز عبور، منافقین بدون سانسور؛ گفت‌وگو با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحمید روحانی

کومله نوجوان 15ساله‌ام را ترور کرد

گفت‌وگوی بنیاد هابیلیان با مادر شهید علی‌اکبر نوعی قالیباف

عربستان مهد تفکر افراطى‌گرى و مظهر عینى اقدامات تروریستى است

سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات الجبیر

مقاومت عربی، تنها راه توقف سونامی تروریسم دولتی آل‌سعود

دکتر مصطفی انتظاری هروی؛ بنیاد هابیلیان

به نام زلزله‌زدگان، به کام منافقین

جیب‌بری به روش منافقین